בוסו על חוק הגיוס: "יש שיקולים רבים"

אסתי פלד No Comments on בוסו על חוק הגיוס: "יש שיקולים רבים"

ח"כ אוריאל בוסו במהדורה המרכזית: "הגשתי מועמדות לוועדה לבחירות שופטים, למקרה שיהיו שני נציגים לקואליציה, כי יו"ר התנועה אמר לי להגיש. זו לא שאיפת חיי"

צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.

על התקציב לאברכים: "עוד לא הגענו למצב הזה שהכסף עובר ישירות לאברכים. אנחנו מבקשים לראשי הכוללים שיעבירו לאברכים את התוספת".

על חוק הגיוס: ל"פחות על פי הזמן יש לנו עד 31/7. לדעתי אמורים להגיש בקשה נוספת לאורכה מבית המפשט על מנת לטפל בזה. בכל מקרה אף אחד לא הולך להיפגע מזה".

הוא הוסיף: "בישיבות הסיעה דרעי פורס בפנינו מכלול שיקולים. אנחנו רואים את הראייה ארוכת הטווח ודברים שאף אחד לא רואה בחוץ. הם באמת שוברים את הראש ראשי המפלגות החרדיות, יש להם אחריות רחבה על הכתפיים. הם יודעים מתי לעשות את זה ולא מדלגים על שום דבר".

על הוועדה לבחירת שופטים: "הגשתי מועמדות לוועדה לבחירות שופטים, למקרה שיהיו שני נציגים לקואליציה, כי יו"ר התנועה אמר לי להגיש. זו לא שאיפת חיי". 

על התקיפות נגד שרים וח"כים בחו"ל: "לא ראיתי אמריקאים שנלחמים בנציגים שלהם ברחבי העולם ומוציאים את דיבת הארץ ככה. אדם רץ לעבר השר בצורה מאיימת בלי שום פקפוק. איבדו בושה. זה אובדן שליטה וחוסר הגינוי של ראשי האופוזיציה רק מחזקים ונותנים להם רוח גבית. לפיד הוא בובה. מנהלי המחאה מנהלים את לפיד ולא הוא אותם".



0 תגובות